Tuesday, September 29, 2009

selamat pengantin baru




sabtu lepas aku pegi kenduri kawan baik merangkap housemate merangkap yang selalu bawa aku jalan2....
kenduri kat tampin...tapi x dapat nak berlama2 kat sana..
sbb "dia" kata nanti jalan jem..
yelah org sume dah nak start keje semula kan...
dan tak dapat la aku nak berjumpa mem besar..
tapi papepon aku still hepi sbb kawan aku ni dah selamat pon mendirikan umah tangga..



sufi, pengapit laki, SYED FARIDZUAN, NATRAH, pengapit pmpuan, billy
kazem, comel, nani, kwn billy (sorry la lupa nama)


dan aku juga dapat menepung tawar natrah...

hahaha...
klako betol...
aku dah la x penah menepung tawar org kawin...
sekali kak zura panggil plak suh tepung tawar...
apa lagi...
tekekek-kekek la aku kat situ......




aku menahan gelak sambil merenjis-renjis pada natrah....


"selamat pengantin baru natrah & abg faridz
semoga berkekalan hendaknya....
amin.."



ps: puan natrah...awak sgt cantik pada hari itu....

4 peeps celoteh:

Nisa said...

Kak, ko bila plak nak kawen? Aku nak baling tepung kat ko ni. Hahaa!

celotehcomel said...

sial la ko...

.theweirdo. said...

hooho rasa dewasa ak dpt tepung tawar? ngeee. aku la lambat sampai. dah la jem. pastu sesat. map tipuuuuu!

celotehcomel said...

mem besor: ko dapat tepong tawar gak x??
best wo...renjis2 kan si natrah tu....