Wednesday, September 30, 2009

sakit vs food

sakit weh...
mcm mana aku nak tahan nafsu makan di bulan raya ni..
almost everyday ada makan2..
today ada jamuan kelab2 kat sekolah..
besok plak ada jamuan utk guru2 n staf kat sekolah...
adus.........

ps:aku hentam makan gak, tapi lepas tu x blh tdo mlm..padan muka!!

3 peeps celoteh:

Nisa said...

Ko makan je la kak. Sakit tu lain citer. Bleh mkn ubat tahan sakit. Hahaa!

.theweirdo. said...

eee gigi buruk. hahaha! dulu aku operate buang gigi bongsu kn. pastu aku pegi tengok wayang ngn incik landskap. pastu tengah2 syok tengok. ubat kebas pun abeh. menggegel2 lutot tahan sakit. isk isk. tengok gambar ko, trauma plak rasa.

celotehcomel said...

lang: aku memg bedal je mkn..

mem besor:ini gigi graham bongsu la gak ni...
tapi aku xla sampai gigil lutut tahan sakit..