Saturday, April 25, 2009

jangan pandang sebelah mata


org pegi pesta buku...aku pon nak pegi gak..tapi tak berapa tahu tujuan sebenar...bukan tak nak menyahut kehendak kerajaan yang menggalakkan rakyat malaysia banyak membaca...tapi aku memang selalu beli buku*ceh eksyen la plak kan*tapi memg btol...aku memg suka baca buku...

*kat pesta buku*
mcm pesta la kan..ramai gila orang..tapi nasib baik aku bertindak betol..pergi pada pagi2 hari dan waktu org bekerja..*aku tak keje ke..hehehe..*boleh la aku merangkak mengikut speed yang aku kehendaki...;p tapi ramai gila budak sekolah dtg membeli..beli plak buku2 kerja...*macam la buat sgt latihan kat dlm tu-beli je lebih*ala mcm buku2 latihan sekolah la..aku pon beli..tapi bukan untuk aku..tapi untuk students....

terjumpa la pulak satu buku ni...sekali aku baca tajuk dia terus aku teruja...bukan teruja seronok, tapi aku memg yakin mesti cite kat dlm buku ni menarik....
"MURTAD-JANGAN PANDANG SEBELAH MATA"
nak baca review ttg buku ni..baca la kat sini atau kat sini....
tak rugi aku rasa beli buku ni....yang aku rasa special sket ttg buku ni sbb penulis dia adalah seorang cina muallaf...baca pendapat seorang muallaf sendiri...sangat menarik....

ps:besok nak kene teman si gemok pegi pesta buku plak...apa dia nak cari ntah....*haih*




0 peeps celoteh: