Wednesday, April 29, 2009

insan biasa

ye 
saya ada interview hari ini jam 2.30 ptg nanti
saya dah sedia dah dgn sume benda yang nak kene bawa..
termasuklah map utk ke sana...
tak apa...saya masih mampu tersenyum dan mcm x ada pape..
tapi padahal dlm hati sgt berdebar ok...
rama-rama berterbangan di dalam perut saya dgn gumbiranya.....

encik/puan/prof./dr.and etc *panel2 penemuduga*
sila lah bagi saya markah yang banyak2 ye...
tolong la bagi saya peluang utk bekerja di sana...
sekiranya ada kesilapan tatabahasa atau ter"slip of the tounge"sket2 tu
buat2 la mcm x dengar ye.....
sbb saya ni hanya insan biasa 
yang biasa membuat kesilapan....


1. lesson plan -checked!
2. power point slide - checked!
3. map - checked!
4. file yg ada mcm2 sijil-checked!

ps: perfectly imperfect!!

0 peeps celoteh: