Friday, November 28, 2008

aku berketurunan arab??

sejak aku tidak mempunyai pekerjaan 
aku mempunyai hobi baru iaitu blogging
tapi aku blm pernah lagi menunjukkan muka aku yang comel ni secara besar-besaran
org selalu kata aku ni ada darah arab
keturunan arab
badan mcm org arab (despite the kependekan okehhh..)
so, hari ni aku nak la letak gambar aku.....
jeng..jeng..jeng...
adakah rupa ku seperti ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.





kelihatan begitu tua pulak....
atau mungkin juga seperti ini.....
.
.
.
.
.





oh tidak sekali....
mungkin juga aku akan dikejar keliling taman kalo aku berpakaian tidak senonoh seperti ini...
(gambar ini sekadar hiasan sahaja..tak ada kene mengena dgn yang hidup atau pon yang dah mati)
no touching2 just feeling okehhhh.....



tapi tak pek..
aku akan buktikan samada betol atau tidak yang aku ni berketurunan arab..
tunggukan entry yang seterusnya....
hehehe...;p









3 peeps celoteh:

julietchun said...

Gamba ke2 tu seksa weiii.

the younger safynaz kazem said...

adoiiii buat tebiat ka? hehhhhe

celotehcomel said...

juliet: seksi eh???hahaha....


kazem: saje je la....nak test market kot...hahahaha