Tuesday, November 17, 2009

bencana alam

jumaat lepas...
aku n kak lela g la tgk citer ni...
kak lela nak sgt tgk..
aku pon teman la...

aku conclude kan yang apa yang berlaku dlm citer ni..
tak boleh dikira sebagai hari kiamat...
sbb nye masih ada lagi yang terselamat..
dan jika dibandingkan dgn hari kiamat...
memg semua makhluk di muka bumi ini akan mati...
termasuk gunung-ganang, matahari, bulan, pokok-pokok dan lain2 lagi....
jadi yang berlaku hanyalah bencana alam yang sangat terok.....

btw, aku blh kasik two thumbs up gak la...
sbb effect2 dia best.....

ps: sakit tengkok aku mendongak tgk skrin...tiket cepat habis...

2 peeps celoteh:

Juju said...

aku teramat setuju. hehehe. muvi ini dibuat dan tiket cepat habis kerana org nk tgk dan amek tips2 how to save themselves during hari kiamat. konon2 mcm nk bagi harapan laa. haha!

celotehcomel said...

juju: biasala "mereka2" itu x faham erti sebenar hari kiamat...
konon2 mmg komfem blh selamatkan diri...especially bila dah naik kapal yang sgt besar tu...